Povinně zveřejňované informace (podle vyhlášky 515/2020 Sb.)
1. Název
Obchodní akademie, Praha 3, Kubelíkova 37
2. Důvod a způsob založení
Zřizovací listina příspěvkové organizace
3. Organizační struktura
4. Kontaktní spojení
Obchodní akademie
Mgr. Barbora Smutná, ředitelka školy
tel.: 773 269 272, 222 119 214
email: barbora.smutna@oa-kubelikova.cz
4. 1 Kontaktní poštovní adresa
Kubelíkova 37
130 00 Praha 3
4. 2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Kubelíkova 37
130 00 Praha 3
4. 3 Úřední hodiny
Úřední hodiny pro veřejnost:
Pondělí-čtvrtek: 8:00 – 15:00
Pátek: 8:00 – 14:00
Termín osobní návštěvy lze domluvit v pracovní den na tel. čísle: 222 119 221, 725 834 356.
Úřední hodiny pro žáky školy:
Pondělí – pátek: 10:30 – 10:50, 14:10 – 14:40
4. 4 Telefonní čísla
Ústředna: | 222 119 211, 778 527 358 | |||
Studijní oddělení: | Ing. Milena Havlíková | 222 119 221, 725 834 356 | ||
Personalistka: | Gabriela Klabíková |
222 119 270, 725 835 755 | ||
Vedoucí hospodářské správy: | Ivana Hejčová | 222 119 220, 775 161 837 | ||
Výchovný poradce: | Mgr. Jana Bubáková | 222 119 223 | ||
Metodik prevence rizikového chování: |
Mgr. Anna Křenková |
222 119 116 | ||
Zástupce ředitelky školy: | Ing. Pavel Borovička | 222 119 222, 725 835 792 | ||
Zástupce ředitelky školy: | Mgr. Libuše Hapalová | 222 119 234, 770 134 930 | ||
Ředitelka školy: | Mgr. Barbora Smutná | 222 119 214, 773 269 272 |
4. 5 Číslo faxu
—
4. 6 Adresa internetové stránky
4. 7 Adresa e-podatelny
Studijní oddělení: studijni@oa-kubelikova.cz
Datová schránka: 3qkf4jm
4. 8 Další elektronické adresy
Ředitelka školy: | Mgr. Barbora Smutná | barbora.smutna@oa-kubelikova.cz | |
Zást. řed. školy: | Mgr. Libuše Hapalová | libuse.hapalova@oa-kubelikova.cz | |
Zást. řed. školy: | Ing. Pavel Borovička | pavel.borovicka@oa-kubelikova.cz | |
Výchovný poradce: | Mgr. Jana Bubáková | jana.bubakova@oa-kubelikova.cz | |
Školní metodik prevence: | Mgr. Anna Křenková |
jakub.podlena@oa-kubelikova.cz | |
Vedoucí hospodářské správy: |
Ivana Hejčová |
ivana.hejcova@oa-kubelikova.cz |
5. Případné platby lze poukázat
Bankovní spojení pro všechny platby ve prospěch příspěvkové organizace: PPF BANKA, a. s.
číslo účtu: 2002100004/6000
Vzhledem k tomu, že pro správné určení platby je nutné uvést konstantní symbol, je potřeba se vždy domluvit předem s hospodářkou školy paní Hejčovou.
6. IČ
IČ: 70107050
7. DIČ
DIČ: CZ70107050
8. Dokumenty
8. 1 Seznam hlavních dokumentů
Výroční zpráva za školní rok 2013/2014
Výroční zpráva za školní rok 2014/2015
Výroční zpráva za školní rok 2015/2016
Schválení Výroční zprávy za školní rok 2015/2016
Výroční zpráva za školní rok 2016/2017
Výroční zpráva za školní rok 2017/2018
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2018/2019
Výroční zpráva za školní rok 2018/2019
Výroční zpráva za školní rok 2019/2020
Výroční zpráva za školní rok 2020/2021
Výroční zpráva za školní rok 2021/2022
Výroční zpráva za školní rok 2022/2023
8. 2 Rozpočet
9. Žádosti o informace
Příjem žádostí se provádí v sekretariátu školy:
Pondělí: 8:00 – 14:30
Středa: 10:00 – 15:00
Pověřený pracovník: Ing. Milena Havlíková, vedoucí studijního oddělení.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Pověření pracovníci:
Mgr. Barbora Smutná, ředitelka školy
Ing. Pavel Borovička, statutární zástupce ředitelky školy
Přijímání a vyřizování podnětů, návrhů, oznámení a stížností se provádí v úředních hodinách v sekretariátu ředitelky školy.
Forma podání může být ústní nebo písemná. V případě ústní formy, kterou nelze vyřídit ihned, vyhotoví škola záznam. Příjemce stížnosti je povinen zajistit prošetření stížnosti a do 30 dnů podat stěžovateli písemnou zprávu o vyřízení stížnosti. Stanovenou lhůtu lze prodloužit jen tehdy, nelze-li v jejím průběhu zajistit podklady potřebné pro vyřízení stížnosti. Podnět, oznámení, stížnost se považuje za vyřízenou, jakmile po jejím prošetření byla učiněna opatření potřebná k odstranění zjištěných závad a stěžovatel o tom byl vyrozuměn. V případě vyřízení stížnosti osobním jednáním se stěžovatelem je vyhotoven záznam z jednání. Proti způsobu vyřízení podnětu, oznámení, stížnosti není možné podat odvolání.
11. Opravné prostředky
Opravné prostředky je třeba podávat písemně. Lhůta podání opravného prostředku je stanovena v poučení příslušného rozhodnutí. Opravné prostředky je možné podávat:
Proti rozhodnutí ředitele školy se lze podle § 83 zákona č. 500/2004, správní řád, v účinném znění, a podle § 60 odst. 19 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v účinném znění odvolat do 15 dnů, v případě odvolání uchazeče proti rozhodnutí ředitelky školy o výsledku přijímacího řízení ve lhůtě 3 pracovních dnů od doručení rozhodnutí.
V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitele školy je možné požádat o opravný prostředek u odboru SML MHMP. Odvolání se podává u ředitelky školy, o odvolání rozhoduje odbor SML MHMP.
12. Formuláře
Potvrzení o vzdělávání pro žáky 1. – 3. ročníku
Potvrzení o vzdělávání pro žáky 4. ročníku
Žádost o uvolnění z tělesné výchovy
Lékařský posudek pro uvolnění z tělesné výchovy
Žádost o povolení IVP organizační
Žádanka o uvolnění na lékařské vyšetření
Sazebník úhrad za poskytnuté informace
13. Popisy postupu – návody řešení životních situací
Popisy postupů jsou uvedeny na Portálu veřejné správy (řešení životních situací):
www.portal.gov.cz/portal/obcan
14. Předpisy
14. 1 Nejdůležitější právní předpisy
14. 2 Vydané právní předpisy
Ostatní vnitřní předpisy školy (směrnice, řády, plány) jsou k nahlédnutí v sekretariátu školy po telefonické domluvě.
15. Úhrady za poskytování informací
15. 1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazebník úhrad za poskytnuté informace
15. 2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná usnesení nebyla nadřízeným orgánem vydána.
16. Licenční smlouvy
16. 1 Vzory licenčních smluv
Škola neuzavírá licenční smlouvy.
16. 2 Výhradní licence
Škola neposkytuje žádné výhradní licence.
17. Výroční zpráva podle zákona číslo 106/1999 Sb.
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2014
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2015
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2016
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2017
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2018
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2019
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2020
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2021
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2022
18. Pověřenec pro ochranu osobních údajů (Data Protection Officer)
Organizace Obchodní akademie, Praha 3, Kubelíkova 37 se sídlem Kubelíkova 37/1221, 130 00 Praha 3, IČO 70107050 v souladu s čl. 37 Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů jmenovala pověřence pro ochranu osobních údajů.
Pověřence pro ochranu osobních údajů vykonává Mgr. Eva Šmídová, Moore Advisory CZ, s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8, tel.: 731 609 403, email: consultant@moore-czech.cz.
19. GDPR – zpracovávané údaje
Informace o tom, které osobní údaje jsou o jednotlivých subjektech osobních údajů (žáci a jejich zákonní zástupci, zaměstnanci, smluvní partneři) zpracovávány, jsou k nahlédnutí v kanceláři školy.
20. Zákon č. 171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů
Obchodní akademie
Kubelíkova 37
130 00 Praha 3
IČO: 70107050
DIČ: CZ70107050
Telefon:+420 222 119 211
Datová schránka: 3qkf4jm
Bankovní spojení: 2002100004/6000